lørdag den 23. februar 2013

En lille start på en stor ting

Starten på noget stort. Jeg ved snart ikke, det kan jo ses på mange måder.

Jeg har startet en blog... en mere seriøs en af slagsens, egentligt mest for min egen skyld, men skulle der sidde folk derude der læser med er det vel kun hyggeligt.

Indholdet, og meget af årsagen til bloggen bliver min tanke om at gennemføre Tour-divide om snart 1½ år.

Deri skal denne blog bruges til at samle min tanker om hvad og hvordan. Pt sidder jeg her godt 16mdr før, og er allerede meget spændt. Til grænsen af at jeg ofte ikke falder specielt let i søvn.

Ideen om at nedfælde tanker og muligheder her på siden skulle gerne rydde lidt op på de lidt forvirrende tanker man til tider løber rundt med.

Dernæst er det jo også en fed måde at have en historik til senere, det er jo altid spass at kikke tilbage i tiden og se hvad man har lavet, og hvad ens egne tanker var dengang.

Skulle der ved et tilfælde sidde nogen derude og læse med.... tro mig... jeg staver som en hest, og er doven som jeg ved ikke hvad... så du vil se massere af stavefejl.

Men skulle du sidde derude og have en tanke... så kom endelig med din kommentar, jeg kommer til at bruge maaange timer på denne blog, og respons derpå er altid fedt.

2 kommentarer:

  1. Hej Casper

    Jeg glæder mig til at læse dine tanker.
    Hvis jeg havde været lidt mere aktiv på cyklen, og havde både tiden og økonomien, så kunne dette helt sikkert være en spændende tur.

    Har du tænkt dig at tage turen alene?
    Og hvad er dine tanker om selve løbet her 16 måneder før?

    Mvh
    Rasmus

    SvarSlet
  2. fedt at se der i det mindste er en enkelt der har fundet min lile blog...

    Pt står turen som en solotur,men jeg håber stadig at finde en der lyster at drage med.

    Mine tanker for tiden... mere om dem de næste dage på bloggen

    SvarSlet