søndag den 24. januar 2016

Samme blog.. næsten samme indhold

Nu er det jo både et stykke tid siden jeg har skrevet her sidst, og det er også snært 1½ år siden jeg var i Canada/US og kører, så nu syntes jeg måske det var på tide, både at komme igang med at skrive igen, men også at finde noget nyt indenhold.

Ideen er stadig den samme. At have en åben "Dagbog-Eventbog" eller hvad man vil kalde den, for at fortælle, huske, vise lidt fra mine ture.

Og det er nok dertil vi pt er kommet.
Selvom Tour Divide stadig er i hoved, er tiden gået videre, og nu står den på mange andre ture.
Både herhjemme, og i Sverige, på mindre 2-3 dages ture. Men også lidt længere ture, som her til foråret til Italien, til sommer til Tyskland, måske en lang tur i Danmark senere, og formentligt en tur til staterne næste år... og jo.. også tour divide engang ude i fremtiden.

Så vil der måske også komme lidt om familiens nye udvidelse.. Bacardi, Min/vores nye dejlige hundehvalp, som med tiden også skal med på diverse cykelture, og bikepacking events... Det bliver sjovt og så hvordan han bliver om nogle måneder.

Men jeg håber i stadig vil læse med, og håber at jeg kan fylde lidt på din egen lyst til måske at komme ud på lidt eventyr en dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar