tirsdag den 15. oktober 2013

Mere læsestof

Jeg tror ikke på at jeg kan læse mig til at gennemføre til næste sommer, men jeg er ret sikker på jeg kan få mere ro i sjælden ved at fodre migselv med så meget viden om turen som muligt.

Ergo.. flere bøger er på hylder i reolen.







Den bagerste, "Medicine for Mountaineering", er venligst udlånt af Peter Krog. Ikke just en bog jeg regner med at læse fra a-z, nok mere som et opslagsværk. Håber jeg må holde fast i den lidt endnu :)

De to andre er lige landet, fra Amazon.
Dividing the Great, er endnu en persons historie om hans tur igennem mudderet. Glæder mig meget til at læse, selv om der nok er mange gentagelser i forhold til de andre 2-3 jeg har læst.

Bear Attacks, er anbefalet via diverse fora, om almindelig omgang med Bjørne. Flere skriver at de har brugt mange af de "Fif" der er i bogen, og kommet helskindet fra et møde med en af de bredskuldret.. Om det kommer til at hjælpe mig, dunno, men det skader nok ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar