fredag den 18. oktober 2013

Odlo, og Deuter på banen, sammen med OOB Coaching

Bum sagde det.... og vi fik et nyt medlem i familien herhjemme..




Saglig sidder han der.. "Pepsi" er navnet, og Han har allerede fundet sig til rette... Midt i bunken af LÆKRE nye stumper, til turen.

Jeg var idag ude forbi Ditlev Sport, som er dansk importør af, flere super fede mærker, men specielt ODLO, og Deuter, var noget jeg søgte.

Begge mærker er kendt for høj kvalitet og øje for detalje, og jeg glæder mig meget til at teste diverse forskellige ting de næste månders tid.
Pt ligger der løse ærmer, knæ, ben, bib's vandblære, svedtrøjer, huer, taske og meget mere.. klar til at blive slidt.. mums...det bliver stort...

Jeg forventer ikke at alt spiller fra starten af, men jeg ved jeg har fat i de rigtige ting, nu skal der bare justeres...

Men bare rolig.. meget mere om hvert enkelt produkt senere når jeg har fået erfaringen under/på huden.

OOB Coaching

Ellers er min efterårs træning så små gået igang, dog til at starte med, sat på hold af lidt sygdom, men programmet er printet, og Diæten kører vi i store træk allerede efter herhjemme.

Specielt diæten er noget jeg har været lidt nervøs ved, da jeg er en gris med min mad normalt.
Her stod det for meget kort tid siden på chips, kage, slik, og kaffe i rå mængder.

Igår spiste jeg så min første potion Skyr, som ellers var min største frygt. Jeg er slet ikke en yogurt person og flere fortalte at det lige var skridtet videre med Skyr... Visevase... det smager skam fint... Lidt æble, og afsted..

Grønsagerne til frokosten er pt det der er sværest, da jeg normalt ikke altid for noget frokost. Men vaner skal bare lidt i skema, så skal det nok komme.

Selve Træningsprogrammet og Diæten er sat sammen af Morten Jensen, årets sejeste, fra OOB Coaching. Stedet der gør at du kan... kæmpe stor tak dertil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar