mandag den 27. januar 2014

Riget kalder...

Jeg blev for godt 2 mdr fortalt om "trappeløb på riget" og ved første tanke, havde jeg en ide om at løbe omkap med ambulancefolk og læger ude på trappen.. det lød som en rigtig dårlig ide. Men....


Efter at have snakket med forskellige, der informerede om at trapperne aldrig blev brugt, og der inden sure miner havde været derinde, ville jeg selv tage en tester derinde.
Forleden, til en spinningstime med Hustlerne, snakkede jeg med Bo Skakke, og vi fik en aftale istand.
I lørdags stod det så for skud...


NUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ.. 

Det er hårdt.. fra kælderen til 1. til kælderen til 3. til kælderen til 5. osv.. en såkaldt ½ trappe... og det er RIGELIGT.... godt 45 etager bliver det til ialt.. og de sidste 2-3 ture er PUHA....
Istarten gik det derudaf, og nedaf tog jeg alle trin 1-1 for at få mest muligt ud af det, men det er for langsomt.. og selv tykkeBo ;) løb fra mig... dog nåede jeg ham næsten hver gang vi løb opaf..




 20m15s tager så'rn en tur....

Og så er der også lykke at mærke i benern de næste to dage....




Præmien og "Token"...
Token bruges for at man kan huske hvor langt man er nået.. så den ligges på den etage man er nået til... og bærres så med 2 etager videre op..








Ellers er det jo blevet Puha koldt.. der er blevet kørt i den friske luft... tak for turen Peter... og
STORT tak for mums tur idag i sneen...
Herligt at se alle de andres MTB spor gå fra side til side fordi de ikke kan stå ordentligt fat...




 Ses derude.....






Ingen kommentarer:

Send en kommentar