fredag den 28. juni 2013

Succes og fiasko

Så er årets GST overstået for mig.

902,8 km er ikke et dårligt resultat, men ligesom sidste år, sidder jeg tilbage med en rumlen i maven over ikke at blive samlet op i Hof.

De første par dage gik stærkt med200+ km på tælleren hver dag. 
Der var så snært ingen højdemeter, og det var der den store forskel lå på de efterfølgende dage.

Med fra GST for jeg dog, ud over et par nye venskaber, en del erfaringer som kommer til at hjælpe mig næste år til tour divide.
Specielt Phil har vist og fortalt om hvordan nogle ting gøres og bestemt også hvordan det ikke gøres. 

Og ud fra hans beretninger tror jeg faktisk jeg er mere klar end jeg regnede med.

Der er selvfølgelig stadig en masse praktiske ting der skal være styr på.  Men hovedet var mere med mig end Phil's var.

Nå.  Tilbage til GST 2013.

Bør du prøve?
Jasq... 

Det er et fedt afbræk fra de normale løb og ture folk tager på.
Man ser at Tyskland faktisk er andet end den autobane som vi vidst alle forbinder med Tyskland og ferie.
Man kommer ud hvor meget få folk kommer og ser lidt af den allerede glemte historie fra murens eksistens og fald.

Om det er nemt. 

Bestemt ikke, trods at det er ca 1/4 af tour divide, så er løbet på sin egen måde lige så hårdt.
Man har dog ikke udsigten til 4 uger på cyklen, men GST ruten er flere steder ufattelig hård grundet underlag og man er bestemt ikke ud over en del hike-a-bike steder.

Men jeg syntes bestemt det er  noget, folk med lyst til et lille eventyr, bør give sig i kast med.

Når jeg på et tidspunkt er hjemme igen ved en ordentlig computer vil der blive skrevet et lille dagbogs indlæg fra turen.  Samt jeg for sat noget af alle mine gopro klip sammen.

For nu...  Ha en god sommer ferie alle sammen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar