onsdag den 21. august 2013

Wuhuuu..

Som jeg blev gjort opmærksom på forleden er det jo blevet lidt svære at komme ind i staterne.

Og det ville dælme være bittert at lave al denne træning og klargøring for så at finde ud af man ikke kan komme ind grundet en eller åndssvag ting.

Men..............


ESTA siger okay... wuhuuu..


Åh ja.. og så blev der smidt ny sadel på kamelen idag... og den fik en hurtig test i skoven idag med Christoffer... og pt.. godkendt.. men der skal mange timer til før der er en endelig dom.. så sidst på året tager vi en heldags tur og gir den endelige godkendelse, eller afbrænding...


Et stk Flite, Selle Itali model 1990.. anbefalet af flere... blandt andet Angus og Phil

1 kommentar:

  1. Den origibale Flite ,stadig den smukkeste saddel lavet ! Husker stadig da jeg fik min første i 91-92(?) Den transformerede cyklen til noget lettere,hurtigere,mere graciøst...svært at sætte ord på , men den passede bare perfekt min daværende cykel , en grøn Scott Pro Racing.Sidenhen harjeg så fundet sadler der passerbedre til min bagdel , men det er jo individuelt.

    SvarSlet