mandag den 3. marts 2014

Muscle Power

Så kom jeg endeligt lidt igang med mit løberi igen.

Jeg har haft en lille pause på et par uger fra løb, da mit højre knæ brokkede sig lidt sidst, og jeg vil meget nødigt stå med en skade nu.

Hvad fik jeg så ud af en lille løbetur her tilaften.... Tja ud over at få gang i kroppen, fik jeg også rig mulighed for at afprøve noget af mit nye Tøj.




I denne omgang mit Odlo Muscle Power tøj. Undertøj der virker lidt som kompressions tøj gør det.
Udviklet til ski-løbere, men gør det også fint til bare at løbe i.

PISSE svært at få på, endnu sværere at få af :D


Et sæt langbenet/ærmet og deres fede Superlight windjacket, var perfekt til en aften som idag... lige tilpas

Men mere om Odlo's nye vidunder, lige her : http://www.odlo.com/en/innovations/innovations/muscle-force.html

Annica laver dumme ansigter.. det snakker jeg lige med hende om senere....

Ud over at det så var mums at løbe i, må det da også virke. 
Trods min mindre pause fik jeg en af de bedste tider på min "turenrundtomsøndersøen" tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar