onsdag den 19. marts 2014

Uhhhh pakke fra det store udland

Så kom der lige en pakke dumpende ind af døren... Lækkerier...


Til de virkeligt hardcore, så ville de vide hvem der har været afsenderen.. Gæt bare løs :)

Ud over lidt til min Tandlæge, Mikkel, så kom min Steripen, og min SPOT.

Min steripen er en rensepen, til at klare ca. 1 L vand på ca. 90 sek.... Bum.. det er snell, og den fylder ikke meget, og kræver ikke jeg bruger uanede krafter ved en lille pumpe.

Min SPOT er min GPS Tracker, der skal følge min færd hele vejen på turen.. så i herhjemme kan sidde og følge mig på et kort, og se hvor doven eller ihærdig jeg er :)

PT. har jeg lige aktiverede den (NUUUUJ DYRT... 152€, om året) og lige fået min egen lille side, så fruen og andre kan se hvor jeg er hen-af... ganske fint når nu man ligger i bøjlen til kl sent, og er mutters alene, og fruen bliver nervøs.

http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=01NRTJm3qNAGj0mCPfOJEt2jdZ8Vocev5

Ikke det vilde på den pt.. men der er liv.. :)

Den giver mig også muligheden for at tilkalde hjælp, via GPS, hvis den skulle være helt gal, og må sige at de 15€ det kostede ekstra for at få US SAR (Search and Rescue) med og dækket for 100.000$ var ok givet ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar