lørdag den 11. oktober 2014

Foredrag

Efter jeg kom hjem har flere selvfølgelig spurgt ind til min tur, men jeg bemærkede også flere der ikke rigtigt spurgte, og tænkte de nok troede jeg var træt af at fortælle om alle de indtryk man kom hjem med.

Og efter flere og flere efterspurgte en aften om turen, blev Milton og jeg enige om at holde en aften i butikken, med snak om udstyret, træningen, turen og en hel del røverhistorier.

Den aften løb af stablen forleden og jeg må sige at, på trods af det er min første gang jeg står som "foredragsholder" så havde jeg det helt fint med det.... da vi først var gået igang.
Nerverne sad helt ude på huden da døren begyndte at åbne for folk. Vi havde lavet en "åben" invitation, så vi var ikke helt klar over hvor mange vi ville blive. Det vidste sig så at blive fuld hus.



Efter, det lidt for lange, foredrag var slut, har jeg dog siddet og tænkte på massere at ting vi slet ikke kom igennem.
Hvordan kroppen havde det fysisk, hvordan udstyret stod til mål med turen, ændringer jeg ville lave til næste gang. Og.. næste gang ?! og en masse andre ting, som jeg selv har syntes var mere eller mindre vigtige.

Det bliver rettet op til næste omgang.
Jepsen, vi holder nok en omgang mere når vi kommer hen i december. Så håber vi jeg har nemmere den gang ved at holde mit tidskema :)

Men hele det her foredrag har også stjålet tid fra bloggen, for vi mangler jo stadig at få lidt ud her, om turen, til alle jer der ikke lige kan nå forbi.
Men det gode er så at nu er det meget nemmere for mig at få hoved og hale på det hele. Så mon ikke at der snart sker noget !
Næst så er min lyst til at cykle igen også blevet meget bedre, så det kommer nok til at være lidt lettere at finde plads til lidt skriveri efter en god tur i skoven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar