søndag den 8. juni 2014

På vej...

Så er det imorgen det går løs. (sent indlæg så det er nok blevet til idag)

Kl ca 12 skal vi være i lufthavnen og så er det derud af.

Jeg har lidt længere nede lavet et lille indslag om mit udstyr. Klippet er blevet lidt længere end de plejer at være, men jeg syntes det er blevet rigtigt godt alligevel.

Sjovt nok er lyden lidt ude af sync, men det overlever i nok :)



Jeg havde dog glemt at få min sidste lille taske med på videoen, så der er også mine to Ipod Shuffle's med, lille højtaler, miniLeatherman, og min Spot.

Under min tur vil i, som i nok har set, blive opdateret af Jan eller Mads.
To gode gutter der vil ligge lidt af mine billeder op, og skrive lidt ud fra en opdate jeg prøver at give ind imellem.
På selve turen vil jeg bruge mit Gopro til at lave lidt dagbog, og lidt stemning. Ikke noget i vil få af se før meget senere, da det ikke er sådan lige at opdatere.
Men jeg køber mig et nyt kamera i Canada som jeg vil oploade lidt med, så snart der er WIFI, hvor ofte det så er, og hvor godt det er må vi få at se.

På nedenstående link kan i følge os alle sammen. I vil de næste dage se diverse små prikker samle sig i Banff og på fredag vil vi så liste os ned af ruten som også er at se på kortet...
Hvis i klikker på mig ude  i siden (eller en af de andre) vil i se lidt om personen, og på den fane er der et link til en mere komplet liste over tider og afstand.. prøv det.. så giver det mere mening.

Trackleaders

Ellers skal i være velkommen til at skrive en hilsen på "messenger" (facebook-besked) som jeg dog først ser når der er internet. Ellers vil der senere på ugen, når jeg er kommet til staterne, købe mig et simkort og give mit nye nummer videre. En god hilsen betyder mere en man skulle tro :)

Hverdag, eller ihvertfaldet så oftes jeg kan, vil jeg lave mit call-in til MTBcast, som smider dem op så snart de kan. Kik/hør med der:

MTBcast

Men jeg er afsted. Der skal nok komme lidt fra Tony og lidt fra vores dage i Banff.
Husk nu på, at når i sider og kikker på den kære prik på kortet og syntes alle kører hurtigere end mig....
Jeg er ikke afsted for at komme først, så forvent ikke at jeg ligger i front eller i nærheden af de hurtige. Rigtig mange har skrevet 18-21 dage på, og det må siges at være snell.... held og lykke til dem, håber de nyder det.


Nu vil jeg sove.. hoved rumler og nerverne er ud over alt :)
Vi ses på den anden side

2 kommentarer:

  1. God tur, Casper! Glæder mig til at læse om dine oplevelser :)
    KÆMPE vinger bagud!
    /Bruun

    SvarSlet
  2. Det bliver meget spændende og høre om dine oplevelser - rigtig fantastisk tur :-)
    /Kenney

    SvarSlet