lørdag den 12. oktober 2013

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Tja.. Hjælp.

Der er godt 8 mdr til starten, hvilket i min verden er lige omlidt.
Eller, det er det jo ikke, men vi ved alle vi går de mørke mdr i møde, og rent mentalt, er det lige efter de er slut at jeg skal afsted.... ergo.. lige omlidt..

Og, derfor er jeg i fuld gang med at få styr på udstyrs listen.
Ting der skal købes, skaffes, testes, og køres til.

Det gør dog at for en der pt er på halvtid, der godt nok giver god tid til træningen, mangler lidt penge til at skaffe alt.

Derfor har jeg været super heldig at fange en god håndfuld af folk og firmaer, der gerne vil sørge for at jeg kommer afsted. Det gør at jeg rent økonomisk, er meget bedre stillet, end ellers muligt.

Hvem er så på.. tjaa.. nogen af dem er allerede på fanebladet i toppen, med et kort ord...

MEN.. der er allerede flere på vej.. Meget mere om dem alle lidt senere... i løbet af ugen


Ellers kan jeg informere om at jeg nu har skrevet mig på året "TDR 2014, topic" på bikepackings forum ... SWEEEEET.. no turning back...

Det er nu ikke fordi der er noget tilmeldingsgebyr, eller nogen der kommer og slå mig i hoved hvis jeg ikke for skrevet mig op.. men det virker bare mere rigtigt nu at have skrevet sig på, og informeret andre deltagere om at man kommer.

En lille update om min cykel.

Rammen skulle gerne lande inden for de næste 2 uger.
Hjul er bestilt, Hope, med Flow fælge
Dæk er på vej, men formentligt 1 mdr om at lande, Knard 3.0

Resten er stumper jeg tager fra den gamle, og derfor bliver der også lidt i overskud

Lefty Gaffel sælges derfor, brugt ca 5 mdr, 5000,-
Hjulsæt, Project321 med Arch fælge, 4000,-
Samlet for 8000,-

Det var alt for lige nu... ses omlidt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar