fredag den 30. maj 2014

Fra Not til HOT !

2 uger til start.... 2 små bitte bitte små uger....

Det er så ubegribeligt meget lige omlidt, at jeg har svært ved at konsentrere mig om meget andet end at komme afsted.

Ikke at jeg ønsker at komme væk fra min dejlige familie og hverdag, men mere at komme afsted og kun have et fokus sted.
pt. står hverdagen jo stadig på indkøb, oprydning, arbejde, osv osv.. fra næste mandag... der er det bare mig og min cykel... ja ok, og Henrik, men han virker ret selvhjulpen :)

Det at komme op i flyveren og vide, at nu er der ikke flere ting der kan ændres, flere ting der skal ordnes, mere der skal pakkes, klares, findes..... ingenting mere, bare mig og min cykel.

Hvordan står det så til. Er jeg klar.
Det er pt standard spørgsmålet fra næsten alle jeg møder, og jeg ved jo folk spørger fordi de syntes det er spændende, og jeg syntes stadig der er superfedt at folk interesere sig for noget jeg skal.
Problemet pt er bare at jeg følte mig, indtil for meget kort tid siden, meget lidt klar.
Træningen var ikke som jeg syntes den burde have været, Udstyret var ikke pakket, cyklen var ikke helt samlet, faktisk syntes jeg stort set alt var imod mig, og jeg var langt fra klar.

Og folks spørgsmål og interesse gør bare at mit personlige forsøg på at nedgradere udfordringen, mere svær. Jeg har stort set overbevist migselv om at det er jo "bare" en cykeltur. Jeg skal "bare" holde pedalerne igang, så klar vi den nok.

Og det er jo egentligt så simpelt, bare holde gang i pedalerne, så ender man i Mexico.

Men... jo jeg er klar.. MAXKLAR.
Min form er nok ikke den bedste den kunne være, og der er konstant ændringer til ruten for tiden, da sneen smelter på store dele af ruten og ødelægger vejene.
Alt sammen ting der gør at man nok ikke bliver mere klar end jeg er, og derfor.. MAXKLAR her.

Selv ferien efter, som Sanne, stort set har stået for alene, er klar. Flybilleter und alles er bestilt.
Til dem der ikke ved det, så komme Sanne over med ungerne, ca. d.3 Juli, og ar en lille uge hos nogle hun kender fra sin tid i Staterne før jeg kendte hende.
Når jeg så lander i Mexico, smutter de ned og henter mig, og vi tager tilbage og har formentligt en 3-4 dage til vores Mobilhone står klar i Phoniex.


16 dages tid har vi så til vi skal være tilbage med vognen, og Annica og Camilla står for at finde ud af hvad vi skal se undervejs. Det bliver superfedt.
Så aflevere vi tøsene til 2 ugers Sprogferie i LA, og vi tage et par dage i Vegas og smutter så hjem.
Men så er vi også ovre i starten af August :)

Men lige denne weekend står på at få pakket på cyklen, som lige er blevet toptunet, der skal printes kort og cue's på mandag, og lur mig om der ikke skal laves en pakke liste, mere om den når vi er der !

Ses omlidt ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar